امام جمعه بیرجند گفت: دو قطبی کردن جامعه از توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است از این رو باید هوشیارانه از هر مساله ای که بوی اختلاف را می دهد دوری کنیم.

دو قطبی کردن جامعه از توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به آغاز بکار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: افتخار می کنیم که مردم خراسان جنوبی، انسانی عالم و متواضع را به نمایندگی خود در مجلس خبرگان برگزیدند که در راستای حفظ نظام و تحقق آرمان های امام راحل و شهدا تلاش می کند.
وی اظهار کرد: امیدواریم با آغار بکار مجلس جدید شورای اسلامی، دغدغه شان پیاده کردن اقتصاد مقاومتی، آرمان های امام راحل (ره) و استکبار ستیزی باشد.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری و توجه به جهاد کبیر، گفت: اطاعت نکردن از دشمن در ابعاد مختلف، جهاد کبیر است. 
رضایی با اشاره به اینکه در آستانه 14 خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: همه باید به آرمان های امام راحل که مهمترین آن پیاده کردن اسلام ناب بود، توجه ویژه داشته باشیم و نیز عملی کردن اسلام ناب در گرو همدلی و دوری از اختلافات است.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت فرا رسیدن آغاز دهه نکوداشت مسجد، افزود: مساجد باید کانون علم و آگاهی و تامین کننده زندگی دنیا و آخرت انسان باشند.
وی با اشاره به سیاست اقتصاد مقاومتی، گفت: امروزه علاوه بر سیاست اقتصاد مقاومتی، دغدغه رهبری مربوط به آسیب های اجتماعی در جامعه اعم از طلاق، فحشا، مواد مخدر و شبکه های مجازی است که همه باید برای مبارزه با این آسیب ها گام برداریم.
وی ادامه داد: امروز دشمن با رواج بی حجابی، تلاش دارد جامعه ما را به سمت پوچی و بی هویتی سوق دهد از این رو باید به بررسی علل آسیب های اجتماعی در جامعه بپردازیم و نگذاریم عزتی که شهدا برای ما آفریدند، کمرنگ شود. 
رضایی گفت: مهمترین هدف دشمنان انقلاب، تهی شدن نظام از عناصر قدرت است که باید با سعه صدر با این توطئه دشمن مقابله کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.